Fart,slalom,gungan

Det är tre saker vi har tränat på i helgen!

Slalom; kunna gå på båda sidorna samt ta ingång från olika vinklar.
Gick bra när påsen med köttbullar drog i slutet..

Gungan; tränar på att Zehera skall springa ända fram innan hon stannar. Nu stannar hon på mitten, precis där gungan väger över.
Krävs mycket träning innan ett rätt utförande sitter!

Fart; jag behöver mer fart på banan. Om jag springer snabbare kommer Zehera också att springa snabbare. Vi tävlar vem som kommer först!

Marre

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad jag kan se på filmen så framåt eftersom det var en relativt rak sträcka... men man vet ju aldrig vad den lilla krabaten ser för något på mig :)
Till helgen ska vi till Arvika på en dubblerad klass 1 tävling, det ska bli skoj.. 4 lopp..
När blir nästa tävling för er?? Såg att en annan tjej sprungit med Zehera, det var väl bra jobbat... Trodde själv aldrig att Gizmo skulle springa med någon annan än mig,men i Rättvik gick det ju. det gick ju så pass bra så att de 2 kom 4:a där uppe då vi var på begravningen.. Tyvärr hade de lite fel men ändå bra att han ens följde med henne in på banan :)
Ha det å hälsa alla.. Adam är nere hos oss nu, åker hem på torsdag..
Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0