Sommar Cupen

Sommar Cupen på klubben i kväll.
Yvonne var ansvarig för banorna.

Starten i hopp var riktigt knixig!
Zehera gjorde riktigt bra ifrån sig. Slalom ingången som har krånglat de sista tävlingarna sitter riktigt bra just nu.
Har märkt att jag får absolut inte stanna upp, det är lika med att Zehera också stannar.
Jag har haft en tendens att tappa blicken och kontakten med Zehera och då har det gått åt pipan. Tänker hela tiden vid bangången, håll blicken, titta på Zehera,,,
Vi vann hopp och diskade oss i agilty. Men jag är inte missnöjd med agilityn...

Måste träna mig mer på att se linjerna i banan,,
Yvonne och Malin är mina mentorer i aglity världen,,
Jag är dem evigt tacksam...

Marre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0