3 veckor 2 dagar

3 veckor 2 dagar



Veckans bild på valp.. 3 veckor och 2 dagar är valpen på bilden.
De börjar bli mera fart på dom och det här är deras första leksak.

Vi har varit hos fåren och vallat idag. Gick bättre än sist, men mycket kvar att önska.
Hagen är väldigt lerig och Zehera såg ut som en riktig "skithund"

Det regnar och blåser ute och hundarna(Arwen och Zehera) bestämde att vi skulle gå en kort runda..
I morgon är det nyårsafton och planerna är ganska diffusa.
Har beställt hummer men missat det vita vinet,,

Kommentarer
Postat av: Emma Willblad

Hej Marre, jag tänkte åka upp till torsåker i dagarna om jag hinner mellan göteborg och portugal. Kanske vi kan samåka om du också ska upp och kika på valpisarna... min lilla ska heta "Status".. får väl se om han håller mina förväntningar... Gott Nytt önskar fam Willblad

2006-12-30 @ 23:34:11
URL: http://www.k9world.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0