ADVENT

ADVENT



Zehera älskar verkligen att vara i skogen,,
Springer i full fart över stockar och sten. Jag står och håller andan ibland men hon klarar de mest tvära svängar.
De är faktiskt "trattisar" i påsen framför Zehera.. 2 december.
Ja, för mig får snön och kylan hålla sig borta! Tycker det är ganska skönt att slippa skotta fram bilen på morgonen. Det som är synd är att det regnar så mycket, lite mer uppehålls väder tack!

En vecka kvar till valparna skall födas. Vi får se om det blir någon tik till mig!

Ha en underbar advent med massor av tända ljus!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej moster!
Hoppas det kommer en liten tik nu då....
kram sara

2006-12-02 @ 22:40:28
Postat av: Eva W

Hon ser verkligen ut som om hon vaktar den där påsen. Vi har också svamp fortfarande. Fast orkar inte plocka.

2006-12-03 @ 02:16:31
URL: http://wieselgren.se/blogg
Postat av: Åsa & Zig-Zag

Vi hittade också svamp, även vanliga kantareller i fint skick när vi var ute och tränade sök. Fast jag är nog mer intresserad av dem än Zig-Zag. Hon letar sökfiggar (med godis) istället :-) vilket är som det ska vara.

Är det valp från Annnika (Akinnaz) som är aktuell?

2006-12-03 @ 22:13:07
Postat av: Marre

Hej Åsa!

Ja, det är en valp från Annika!
Om det blir lite tikar så finns det en chans att det blir en till oss!
Marre

2006-12-04 @ 08:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0