Promenad med Husse!

Promenad med Husse!


Zehera var ute på en lång promenad med husse idag!Hade farit omkring över stockar och sten som en blixt..

Själv var jag några timmar på Stora Stockholm och tittade på Emma och Csar , som visade ettt proffsigt program..Bra jobbat!
Såg en hel del agility och shoppade lite saker. Bl.a. ny sax, den förra har åkt i golvet och funkar inte så bra.
Skall gå på kurs i klippning för ungrare i januari, då kan jag inte komma med en kass sax..
Bra priser på mässan, tror att den här saxen var ett par hundra kronor billigare om jag jämför med zoo butiken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken sax köpte du? Jag är så velig, så jag skulle kunna härma dig istället för att fortsätta fundera på vad jag ska köpa.

2006-12-14 @ 22:23:56
URL: http://wieselgren.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0