Katt

Katt



I vår flock ingår det 4 stycken katter.
De är ute när vi är hemma, ja nu är det korta stunder, det är för kallt och blött.
Tyvärr har vi en räv som är lite för närgången och som jag hoppas försvinner snart från vårt område.
Från början var alla katterna innekatter...
Men eftersom alla är kastrerade nu så tycker jag att de kan få vara ute lite.
Katten på bilden är en hankatt som kommer från min egna uppfödning!
Mamman kom från USA och satt i karantän. Året efter jag importerade in henne ändrades reglerna så katter från nordliga USA slapp sitta i karantän.

Katterna är verkligen förtjusta i Zehera, hon tycker mest dom är påträngande och besvärliga.
Hon har sin favorit och det är katten på bilden, de har en lek som går ut på att "Fläckis" slänger sig på golvet och Zehera drar honom i svansen eller örat!

Kommentarer
Postat av: Nelly

Tjit vad snygga katter du har! Blir lite avis, själv har man bara gråa bonnkatter... Men dom är väldigt trevliga, utseendet spelar ju inte stor roll. :)

2006-11-15 @ 18:23:18
URL: http://odenas.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0