Slappa

Slappa



När man har ont i benet kan man ligga i soffan och slappa.
Zehera börjar bli bättre men är inte riktigt färdig för att börja träna ännu.
Tur att hon är lugn, fast hon inte får någon träning.
I helgen var det mest promenader samt ett beök i Dalarna.
Har fixat hjälp med att bygga min hemsida så snart kommer den att ta form.
Fick lov att inse att min tid räcker inte till allt.
Går och väntar på att valparna skall födas.
Slutet vecka 49 är det dags!

Har anmält mig till en klippkurs i januari.Det kommer två damer från Ungern som skall lära oss hur klippning går till i Ungern.

Kommentarer
Postat av: sara

Hej
Gu vad kul med klippkursen önskar jag hade tid att åka dit, det hade varit jätte intressant.
Jag förstår att du är nervös...inget är som väntans tider :)
Hoppas att Zehera blir bra snart.

//Sara

2006-11-14 @ 09:40:05
URL: http://hem.passagen.se/sara.gs
Postat av: Sara

Har ni varit i dalarna?? hälsat på eller med jobbet??
//sara

Postat av: Sara

Jo, jag ändrade lite färg.. var så trött på den gröna...
Ok, hur var det med honom då??
Hur går det med Zeheras tass, hoppas hon blir bättre...

Postat av: Nelly

Stackars zehera, hoppas att hon blir bättre i foten snart:)

2006-11-15 @ 18:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0