Titta på TV

Titta på TV



Ja,,, får man inte får i verkligheten får man titta på TV,,,

Nu börjar Zehera tröttna på sitt "lugna" liv utan träning!
Hon är mycket bättre men kan fortfrande halta lite när hon har varit stilla för länge.
Hoppas att hon är helt bra så att hon kan följa med till ridhuset och träna på söndag kväll.



Do not wait; the time will never be ' just right '. Start where you stand, and work with whatever tools you may have at your command, and better tools
will be found as you go along." ­ Napoleon Hill

Kommentarer
Postat av: Sara

Idag satt jag 3 timmar på sjukhuset med gizmo men vi kom inte in och hade tyvärr inte tid att vänta mer så jag vet inte vad det är för fel på han.. har tid på mitt vanliga djursjukhus på tisdag så då får jag kolla igenom honom.. han haltar inte eller så.. så det är ju skönt..
det kan inte vara så att zehera fått en inflammation i tassen för så var linus förut då han haltade länge... han fick medicin så då blev han bättre..
och JA, jag håller med dig.. det måste vara riktigt svårt för folk att vara rädd om andras saker...
på söndag är det årets sista tävling med ett gigantiskt startfält, kommer hålla på hela dagen...
kram sara

2006-11-17 @ 18:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0