0,0,0,0

Ja, det är faktiskt sant..
Vi har nollat oss i fyra lopp.
Har tagit två pinnar i AG 2 så nu har vi lika många pinnar i Ag 2 som Ho 2.

Tyvärr anföll en silver färgad pudel Zehera på lördagen efter vårt agility lopp.
Fy, för hundägare som inte har koll på sina hundar. Jag tror att de som ägde pudeln inte förstår vad det förstörde för oss.
De bad inte ens om ursäkt..
Varför hade de inte sin hund kopplad.. Egentligen skulle jag har anmält det till tävlinsledningen,, Men jag undrar om det hade hjälpt? Jag vet att just då hade det inte hjälpt mig och Zehera..
Efter det var Zehera väldigt orolig på planen och kollade mest runt, om det fanns elaka hundar någonstans..
Och därför kunde hon inte gå för sin fulla kapacitet.
Det är så sorgligt,, Zehera skulle aldrig göra något liknande på en annan hund, men blir hela tiden utsatt..

Vi nollade oss i hoppklasserna, men hade tidsfel...

Helgen har varit kanon för Österåker Brukshundsklubb..

Alla hundarn har gjort bra resultat.
Sen har vi förare också haft det toppen.

Tack Malin för alla goda råd.. Du är en pärla,,
Tack Marie för ditt poitiva sätt.. Charlie är en hund att satsa på :-)
Tack Marianne för ditt glada humör,, Wilda tycker att det är hennes tur nu!

Marre och Zehera

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad ska man säga???? Ni är toppenduktiga!! Mega-grattis!!!!
Kram sara

Postat av: Eva Wieselgren

Åh vad duktiga ni är! Vi har er som förebild.

2006-09-18 @ 00:39:06
URL: http://wieselgren.se/blogg
Postat av: Louise

Skit skoj!!
Grattis Grattis!!
Ni börjar komma upp er,snart är ni på toppen!! :-)

Kram Louise

Ps. Zerha, man ska inte bry sig så mycket om dom andra,men ja förstår dig.Jag hade oxå blivit lite rädd!
Vi ses,Greta

2006-09-18 @ 11:10:03
Postat av: Sara

Ja, visst är det det.. Ringde dig nyss ifall du undrar vem det är som ringer å är hemlig ;)
Ska hälsa från mormor, har redan skvallrat att ni är BÄST!!!!!!!!!!! HA det gott så hörs vi!!
Förresten, vet du vart klubben ligger som vi ska till i slutet av sept??
kram

2006-09-18 @ 11:14:57
Postat av: Marre

Sara!

Stockholm södra..

Ågesta fältet har jag för mig!
Jag kan kolla om du vill!
Marre

2006-09-18 @ 16:45:40
Postat av: Sara

Ja snälla, det får du gärna göra... Vad gulligt!!
Kram

2006-09-18 @ 18:47:36
Postat av: Marianne Nääs

Tack tack Louise..
Det är långt till toppen...

2006-09-18 @ 19:44:21
URL: http://marrenaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0