Disk, disk, disk,disk

Ja så är det faktiskt,,,

Diskade i fyra lopp.

Om jag börjar med Nacka där vi tävlade på lördagen, så var det så där!

I agility sprang jag innan Zehera hade tagit ingången till tunneln,, Vänd upp för snabbt = hon tog nästa ingång till tunneln,,
Sedan var det en lång, jag säger lång väntan till vår hoppklass. Var på väg hem..:-) Stannade och tändningen var från min sida inte den bästa!

Där fick jag ett totalt "hjärnsläpp" och visade fel över ett hopp hinder = disk..
Klockan 20.30 var jag hemma.
Hörde att en klubb kompis åkte ifrån Nacka 20.30.. Tävling gick alldeles för långsam.
Söndag är jag nöjd med, fast vi diskade oss,,
Vi gjorde bra lopp och jag kan se att det finns saker att träna på.
Zehera blir snabbare och snabbare på loppen och även säkrare.
Både bakombyten och höger slalom funkade...

Gävle och Skutskär " Nu blir det springa av"

Marre

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi kommer till Stockholm i slutet på sept jag, håkan å hundarna... Tävlar nog lite oxå där.. ;)
Synd med loppen, det är bara att ta nya tag.. Ni är superduktiga!!!!!!
Kram sara

2006-09-10 @ 20:52:16
Postat av: Marianne Nääs

Hej hej,,

De nya tagen är redan tagna! :-)
Vilken tävling skall ni vara med på?
marre

2006-09-10 @ 21:29:13
URL: http://marrenaas.blogg.se
Postat av: Sara

Tror det var Stockholm södra, kan det stämma??? Har anmälningarna på andra datorn, använder bärbara nu så jag kan inte kolla det heller :)
30 sept-1 okt var det.. bara klass såklart :)
tjingeling!!

2006-09-10 @ 23:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0