Reflektion

Reflektion



Nu när säsongen är slut för i år är det dags att summera.

Vi har lärt oss mycket Zehera och jag...
Plockat 10 pinnar sedan i maj, det får jag vara nöjd med.

Jag har lärt mig att springa bättre i linjer, att ha kontakt samt titta på Zehera. Jag har blivit bättre på att stötta under loppet.
Zehera har börjat kunna släppa lite mer, man kan göra ett bakombyte i vissa situationer. Hon kan springa före när det är målsträckor.
Zehera har lärt sig slalom, kontaktfält...

Ofoget med hundar som skrämmer Zehera är jag förbannad på!
Tycker att det är varje hundägares skyldighet att ha koll på sina hundar.

Tyvärr är det så att vi får lägga tid på att Zehera skall känna trygghet på plan istället för att kunna lära in mer avancerad teknik...

Marre

Kommentarer
Postat av: Sara

Ni är duktiga ni.....Toppenbra säsong....
Vi åker till Sthlm som sagt i helgen, får väl se hur det går :)
Kram sara

2006-09-27 @ 23:25:12
Postat av: Sara

Ungefär kl. 12.45 var det banvandring för oss på lördagen, inte tidigare.. om du vill ha specifika tider så står de på deras hemsida under agility/tävlingar... Vad skoj att du kommer, kommer du själv???
Kram kram

Postat av: Marianne Nääs

Jag kommer med Zehera,, Perra är i Grekland!!

2006-09-28 @ 22:09:10
URL: http://marrenaas.blogg.se
Postat av: Martina&Troya&Csilla

Låter som ni haft en fantastisk säsong :-D

2006-09-29 @ 20:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0