Bra kurs,,,

Kursen i går gick utmärkt..
Vi hade genomgång på en bana som var mailad innan för att vi skulle kunna förbereda oss hur vi "ville" lösa den.
Kan säga att starten hade jag nog tänkt mig på ett sätt som var sämre än Malins tanke,,
En del av bana var en "serpentin", intressant.. Zehera var taggad och flöt med bra,, Ett bakombyte funkade inte och det visste jag innan. Så jag löste det med ett framförbyte två hinder innan,,, Det är så häftigt när känslan " det är du och jag Zehera" innfinner sig,
När alla hade kört banan så var det två kombinationer som vi skulle lösa. Den vi började med krävde att jag hade fokus och visste vad jag skulle göra.. Så innför den lättare kombination var jag helt okoncentrerad först ( taskigt mot hunden!!) Skärpte till mig och vi löste allt på ett bra sätt.  Var så nöjd med kvällen..
Här kommer banan som vi kommer att köra nästa vecka..
Kommentera gärna hur ni skulle vilja lösa den!!
image170

Kommentarer
Postat av: Eva W

Hi hi, jag satt här och tänkte ut vilka smarta vägar jag skulle ta och kände mig helt på, hade flyt i hjärnan liksom. Sen såg jag vilken bana det var och insåg att det var den vi såg på dvd från VM nu i veckan på agilitykursen där jag är medhjälpare. Inte konstigt jag kom på bra väg, jag har sett den springas om och om igen...
Särskilt de som kunde skicka sina hundar runt till andra sidan i slalomen och själv springa åt andra hållet var imponerande. Är nog dags att träna lite på pinnarna i trädgården igen ...

2007-04-28 @ 11:34:16
URL: http://wieselgren.se/blogg
Postat av: Marre

Vissa gör det lätt för sig!!!

2007-04-28 @ 19:24:39
URL: http://marrenaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0