Inte utan min matte,,,

I dag åkte jag och Zehera utan Yazza. Hon fick vara hemma med husse..
Zehera skulle träffa sin nya dagmatte och jag jobba några timmar.
Hörde redan när vi var ute på gården att Yazza gnällde och skällde. Hon kände sig verkligen övergiven.
Efter ett tag drog hon ned kopplet från stolen och la sig på det,  i hallen precis innanför dörren. Där låg hon en lång stund. Nyttig träning för en liten pumi...
Önskar alla en skön och avkopplande påsk..
Kommer att berätta om kursen som jag skall deltaga i efter påsk.
image146image147
image148image149

Kommentarer
Postat av: martina

Söt hon är! Måste säga att ni har väldigt snyggt hallgolv också :)

2007-04-05 @ 22:15:57
URL: http://yevonde.blogg.se
Postat av: Madde

HEJ!
Hoppas att ni får en underbar påsk.
Jag har testat två olika metoder. Men jag har fastnat för den ena för då funkar i alla fall Luma som bäst.
Sätter henne framför slalom och så ställer jag mig mot henne vid första pinnen och säger slalom. Låter henne tänka själv att hon ska runda pinnarna. Sedan backar jag bakåt. Hon får belöningen när hon gjort klart.
Jag har mina händer bakom ryggen för att inte distrahera henne. Förstår du hur jag menar???
Annars får vi träna tillsammans någon dag.
Njut av påsken.
KRAM

2007-04-07 @ 10:26:35
URL: http://stolth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0