Fint besök...

Husse skulle släppa ut hundarna för morgontoalett klockan sex i morse.
In rusade fyra katter med en väldig fart...
Här är förklaringen:
image312
Bor det hundar här?
Kom ut och lek med mig!
image313
Räven lämnad kvar bollen, ifall någon av hundarna skulle vilja leka!
Morgonen fortsatte med 5 km rask promenad märktes att det skulle bli en het dag.
Zehera  och Yazza tog det "ganska" lugnt i spåret.. Orkade inte så mycket. Yazza har tagit det väldigt lugnt sista veckan, kan vara löpet som påverkar henne.

Dagen fortsatte med städning samt trädgårdsarbete. Det var 27-29 grader varmt, men nästan ingen sol..
Kändes som det hängde regn i luften, men inget regn föll.
På kvällen när det var lite svalare, runt 24 grader åkte vi till klubben för att träna.   Träningskombinationer från nätet. låg i ryggsäcken och tanken var att jobba med bakombyten samt självständigt slalom. Zehera jobbade på med glädje och tog en riktigt svår slalomingång utan mitt stöd.
image314
Yazza kunde inte hålla fokus så långa stunder, nosade mest på marken efter tappat godis!
På bilden har hon hoppat utan att jag har sagt "kör",,, Matte var är du?
Jag är helt passiv och börjar om med att sätta henne.image315
Tunnlar är det bästa jag vet,,,
image316

Rösta på min blogg:http://www.bloggregistret.se/

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är tyvärr hans fästingsjukdom som spökar rejält nu... det är jättejobbigt... får se hur det går men just nu så ser det inte så ljust ut... men jag håller alla tummar som finns..
så ni har haft besök av en räv, den är ju väldigt gullig iaf...
kram kram

2007-08-12 @ 22:41:18
Postat av: Sara & Zappa

Nej men det är inte ofta men får sånt fin besök ;0)
Kul att träningen med Zehera går framåt!

2007-08-14 @ 08:38:08
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: PumiL8

Vilken rävunge, ser nästan ut som lite pumiräv. Vet inte var jag ska lämna Helka ännu. Vill egentligen inte lämna henne alls . Hon är så söt ch jag försöker att stålsätta mig men det är svårt. Tur att Bobitazz får stanna. Tur är det väl för hon har labrador öron som behöver plastikopereras, tror jag.

2007-08-14 @ 22:32:00
Postat av: Emma Willblad

Hej Marre... tänkte höra om du hade lite roliga agility kombinationer att skicka mig...? har ide torka... Kram på er!

2007-08-16 @ 23:15:33
Postat av: Tesen

Såååå söt! Jag skulle vilja vart hemma hos er då.
Då skulle jag lekt med den, ser ut och vara i behov av sällskap! :)

2007-08-17 @ 14:09:14
Postat av: Henrik

Nej va kul, en bolltokig räv =)!

2007-08-20 @ 13:23:53
URL: http://blog.nelli.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0