Julen över..

Så då var julen över för den här gången.
image468


Firandet var precis lagom och kvällen avslutades med poker som har blivit en tradition.
image467

I går var Malin, Yvonne, Kjell och jag ute hos Mats för att hundarna skulle prova att hoppa enligt Susan Salos metod.
Det var intressant att se hur snabbt hundarna lärde sig ett korrekt utförande av hindret. Tyvärr hade jag ingen kamera med. 
I dag tog jag med Yazza ut på gården för att träna slalom och då hade vi sådan tur att Yvonne kom precis förbi med grisöron åt oss. Yvonne och Malin är ju våra alldeles speciella slalomtränare...
Träning gick helt plötsligt framåt med flera steg och allt flöt på riktigt bra tills jag trampade Yazza på tassen.
Då var det inte så roligt längre....

Kommentarer
Postat av: Marie Å

Åhhh vad avundsjuk jag blir, vill oxå träna hoppteknik :o) Är supernervös inför lördag :os
God fortsättning!!
Kram

2007-12-27 @ 10:45:40
URL: http://www.charlie-diva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0