Nu börjar det,,

smällarupproret

 I går på kvällspromenaden fick jag be ett stort gäng med killar, att vänta med sina smällare så vi fick en chans att komma på avstånd innan de tände på. Märkte nämligen på Yazza att hon markerade när det small och jag vill inte ha en skotträdd hund. Först lyssnade de inte så jag fick bli riktigt förbanand. Det är inte så pedagogiskt, jag tänker på hundarna, killarna skiter jag fullständigt i. Reflekterade över att det är alltid killar som gillar smällare,,

Gå gärna in på Smällupprorets hemsida..


Kommentarer
Postat av: Sara och Zappa

Gud så onödigt, tycker det är synd att dom inte kan prata om sånt i skolan barn och ungdomar har ingen respekt alls för djur.
Mardrömmen är just att någon kastar efter en på promenaden har man inte skott rätt hund innan så får man kanske.

2007-12-20 @ 22:30:20
URL: http://www.sarastassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0