Saker man kan göra en söndag!

Det är massor av saker..
Jag valde att valla samt träna agility den här söndagen.
Hämtade Peter och hans hundar vid 10- tiden i morse för att åka till Ekerö.
En blek sol lyste på oss och om man inte visste att det var december så skulle det lika gärna kunna vara mars.
Märktes på hundarna att vi inte hade vallat på en månad.
Zehera vistte inte vad stanna betydde och tryckte fåren förbi mig mest hela tiden.
Yazza började inne i fållan men det gick för fort. När vi kom ute i stora hagen och jag höll min mun och inte gav en massa kommandon så gick det bättre.

Till slut fick vi till det!
image447


Yazza är ivrig på att börja jobba!
image448

Att vänta på sin tur hör till!

image449


Kommentarer
Postat av: Malin

Hon börjar bli ljus i pälsen nu, lilla turbo-trollet!

Ses ikväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0