Ängel eller pitbull..

Ängel eller pitbull..



Zeheras första pass i simbassängen gick över förväntan.
Hon kämpade på riktigt bra.. Lite störd borde hon ha blivit av de två som var på golvet.
Oj, vad de utmanade varandra, de små systrarna. Jag trodde att de här blir kanon att träffa varandra igen, det har inte gått en vecka sedan de skildes Yazza samt Orka. Först var Yazza lite fundersam och tvekande, det märktes att Orka var hemma. Men,,, när Yazza blev varm i kläderna var hon som en "pitbull", vek inte undan för fem öre. Det bådar gott inför framtiden.
På eftermiddagen var vi på kontoret och jobbade, båda hundarna tog det lugnt och sov den mesta tiden. Jocke hjälpte mig med att sätta upp en grind in till mitt rum. Känns lugnare att veta var den lilla hoppetossan är någonstans. Zehera som är van att var runt i hela utställningen är inte så förtjust i att vara på mitt rum bara.
På kvällen kom Arwen, Malin och Yvonne på besök.
Fungerade bra med mötet mellan Arwen och Yazza.
Det var väldigt trötta och nöjda hundar som gick i bädden för natten.

Kommentarer
Postat av: Eva W

Oooh så söt! Alldeles bedårande! Vad roligt att ha två.

2007-02-02 @ 22:04:39
URL: http://wieselgren.se/blogg
Postat av: Monika med Flexi

Hej Marre!
Vilken kanon bild du fick på din "pitbull".;)

2007-02-02 @ 22:16:28
URL: http://www.flexis.hundsida.se
Postat av: Martina

Ja, vad kan jag säga...? UNDERBAR liten sak du har fått :)

2007-02-02 @ 22:27:04
URL: http://yevonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0