Kampa,,,

Kampa,,,


är bland det bästa som finns tycker Yazza. Vilken tur att "storasyster" ställer upp och drar i sin ända.
Lördagen började tidigt, Yazza är pigg på morgonen så vi tog första promenaden klockan 06.00. Hon knatade på riktigt bra och visade tydligt att nu är jag trött, bär mig!!
Efter den tidiga promenaden var det soffan som gällde, en timme till fick jag sova.
Klockan tre på eftermiddagen träffades en del av deltagarna som senare skulle vara med i cirkeln tävlingspsykologi. Vi tog en promenad på en timme i strålande sol, det var häftigt att se alla hundar springa omkring och leka samt umgås på ett bra sätt. De här hundarna är vana att vara tillsammans på träning samt tävlingar, så de bildar genast en fungerande flock.
Cirkeln bygger på boken "Lyckas på Tävling" av Niina Svartberg. För min del fick jag bara av att svara på frågorna i början av boken en massa "aha" upplevelser. Vissa saker skall jag använda mig av redan på lördag då det är tävling i Linköping.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, vart tar tiden vägen??? =)
Vad söta de är ihop pumisarna.. Skoj att det går bra...
kram sara

2007-02-04 @ 12:05:33
Postat av: sara kalle och zappa

Gud så söt hon är och liten, har svårt att se mig Zappa så där liten :) Roligt att dom trivs ihop!

//Sara

2007-02-04 @ 12:55:54
URL: http://hem.passagen.se/sara.gs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0