Kul i snön!

Kul i snön!


Undrar vem som har roligast, Zehera eller Yazza? De leker bra ihop och Zehera är som en tålmodig syrra. Ute kan det bli lite för tufft för Yazza ibland då Zehera springer emot henne och tacklar lite hårt.
Det märks på Yazza att hon börjar bli mer och mer självständig. I går gick hon efter en av katterna in på grannens tomt. Kom inte fast jag ropade på henne. Fick gå in och hämta Zehera och använda henne som lockbete och då kom hon som ett skott.

Söndag kvällen tillbringades i ridhuset, Marie och jag var ansvariga för träningen. Banan hade en knixig del som jag inte lyckades med, skall försöka lägga ut banan på bloggen. Kjell ställde upp och låtsades vara domare för att Zehera skulle få störning under loppet. Och det blev hon, störd alltså! Kollade på Kjell tre till fyra gånger första loppet, hade järnkoll på var han var. Andra loppet brydde hon sig inte lika mycket men hade fortfarande koll var han var. Det gör att hon tappar fart..

Kommentarer
Postat av: Lina o Zing

Vi syns på midsommarhelgen i Västerås ser jag :) Vi tänkte också fira midsommar där. På söndag är det debut!

2007-02-21 @ 07:37:49
URL: http://nogg.se/dogz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0