Längtar,,,

Längtar,,,


Nu längtar jag verkligen efter sommaren.
I lördags fick jag en känsla av vår,.. Nu är det 13 grader kallt, jag fasar för promenaden i morgon vid 05.30 tiden.
Det gick inte lika bra att simma för Zehera i dag, hon var lite stressad och ville helst slippa. Men jag tänker inte ge upp, hon skall simma 10 ggr och sedan får Camilla och jag göra en utvärdering.
Märkte efter agility träningen att hon inte var lika obekväm när jag stretchade henne, tidigare har det varit stramt vid stretch.

De två systrarna Orka och Yazza lekte efter Zeheras simmning. De hade verkligen utbyte av varandra i dag. De lekte och busade, skillnad mot förra gången.


Martina, Yazza vägde 150 gram när hon föddes. Gott gry i den hunden!

Kommentarer
Postat av: Martina&Troya&Csilla

Oj det var inte mycket. Hon ser verkligen liten ut på bilderna, kommer inte ihåg att Csilla var så liten. Blir med säkerhet också en pygme :-)

2007-02-06 @ 21:26:22
Postat av: sara kalle och zappa

Nej du såg rätt bilden är otroligt nog från igår :D Men idag är marken täckt av snö igen..om någon bara kunde bestämma sig!!

2007-02-07 @ 09:50:23
URL: http://hem.passagen.se/sara.gs
Postat av: Martina

Åhh...ja sommaren vill vi ha! Nu helst :)

2007-02-08 @ 21:13:27
URL: http://yevonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0