Lite av varje!

Lite av varje!


Här ser ni banan som vi körde på söndagens träning.
Det som var utmaningen för mig och Zehera(mest mig)! var hinder 15 och 16. Då hör till saken att tunneln blev utbytt till ett hopphinder som hunden skulle ta från samma håll som slalomingången var. = Ställa ett hopphinder istället för tunneln uppe till höger... alltså att man
hoppar "utåt" och sen ska svänga runt tillbaka om det hopphindret... det
borde bli en liknande linje (sväng) som om det ligger en tunnel... fast
tightare förstås, Yvonnes förslag som vi körde på..
För de som är intresserade av vilka tävlinga vi har anmält oss till kan titta under rubriken länkar, ANMÄLDA AGILITYTÄVLINGAR såg att ett litet fel har smygit sig in,, Samma tävling två gånger,kommer att fixa det.
Den som vill se lite fler bilder på hundarna kan också titta under länkar, FOTON. På de flesta bilder står Per-Erik bakom kameran.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jo då Mick Jagger var cool. Men jag kan ju inte påstå att han dansar snyggt.
Sy och sticka är jag verkligen kass på:-))
När ses vi igen då? Nedansiljans eller?

2007-02-21 @ 13:23:36
URL: http://web.comhem.se/madelene.s/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0