Utmanad av Yvonne!

Utmaning 1
4 lögner och en sanning, vilken är sann?
1, Jag äger 6 st katter.
2, Jag tycker det är onödigt att jobba i trädgården.
3, Jag har jobbat som bud.
4, Jag hatar allt som har med dans att göra.
5, Jag tycker att städning är bland det värsta aktivitet man kan ägna sig åt.




Utmaning 2


1, Ta upp närmaste bok, sid 18 rad 4. Vad står där?
Som klickertränare blir du allt duktigare på.
(Klickerträning för din hund av Morten Egtvedt & Cecilia Köste).


2, Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Skrivaren.


3, Vad var det senaste du såg på TV?
CSI, somnade!

4, Utan att se efter, gissa vad klockan är?
19.00. (19.05)

5, Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
TV:n pratar, Perra stökar i köket.

6, När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För en timme sedan. Nere på ängen med hundarna.

7, Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Min jobb mail.

8, Vad har du på dig?
Svart underställ från Craft, röd fleecetröja, grå strumpor av ull från Craft.

9, Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Ingen aning.

10, När skrattade du senast?
När Yazza lekte med sin syrra i dag.

11, Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Ett fotografi av min gammel morfar som var en spelman, skisser på vårt hus gjorda av arkitekten, samt en tavla med fåglar på.

12, Har du sett något konstigt på sistone?
Nej, inte vad jag kan komma på.

13, Vad tycker du om den här utmaningen?
Det verkar vara en hel del utmaningar som florerar just nu.. Skall bli skoj att skicka den vidare.

14, Vilken var den senaste film du såg?
Efter brölloppet...

15, Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Jag skulle köpa barnen en 3:a i stan.
Äntligen kunna köpa min gård med får.

16, Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Att jag harjobbat med att rehabilitera narkomaner och varit ansvarig för gruppsamtal och därför gått i terapi själv!

17, Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att se till att de som behöver vatten i vår värld får det obegränsat.


18, Tycker du om att dansa?
Mmmm, oj vad jag tycker om det..

19, George Bush?
Är det inte dags att byta snart? Kvinnlig president kanske?

20-21, Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka
Har ju redan använt de namnen, Mikael och Therese.

22, Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Absolut,, Florida ligger bra till!


23, Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
ÄNTLIGEN!!!

24, Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Emma, Sara, Monika Eva W

Kommentarer
Postat av: Eva W

Jag tror att du avskyr att städa :). Eller har du jobbat som bud? 6 katter har du i alla fall inte. Vi har räknat dem.

Mina andra svar finns på
http://odenas.se/blog/index.php?itemid=127

2007-02-13 @ 23:34:19
URL: http://wieselgren.se/blogg
Postat av: sara kalle och zappa

Du hade rätt nr 3 är den enda LÖGNEN, jag gjorde vist lite fel, men det är fixat nu :D
Jag tror att du har jobbat som bud??

2007-02-14 @ 16:30:00
URL: http://sarastassar.se
Postat av: Martina

Ella blir 18 månader i juni. Men tyvärr så har vi inte fått många träningstillfällen, mest pga att jag nyss bytt klubb och allt är lite förvirrat. Men jag får ligga i i vår! Kram

2007-02-14 @ 18:57:53
URL: http://yevonde.blogg.se
Postat av: Marre

Nej, det rätta svaret är att jag äger sex katter.
Men två bor med min dotter och hennes sambo!

2007-02-14 @ 22:31:18
URL: http://marrenaas.blogg.se
Postat av: Eva W

Lurigt!
Fast du svarade rätt om ridlärare. Fast det var mycket mycket länge sen!

2007-02-16 @ 21:40:09
URL: http://wieselgren.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0