Slut på semester!

Slut på semester!



Då är det 2007 och vardag igen!
Vi har haft sköna dagar i Ft. Lauderdale samt underbara Key West.
Skulle kunna tänka mig att leva där i Key West, så avslappnat och relaxat och en skön värme.
Hmm, agility kan jag hålla på med där också!

Fast Malin hade tävlat i fyra dagar tog hon med sig både Arwen och Zehera till träningen i ridhuset på söndag kvällen. Det gick riktigt bra för Malin att handla Zehera. Zehera var visst väldigt taggad och var felfri 3 lopp av fyra med bra tid.

Tack snälla Malin att du tog hand om Zehera och katterna,,
Micke och Tesen , vet att ni ställer upp!!

I morgon skall vi åka till Akinnaz kennel och hälsa på valparna. Det skall bli så kul...

Kommentarer
Postat av: martina

Vilken vacker bild! Ja, nu är vardagen tillbaka. Men det är rärr skönt tycker jag. Nu väntar vi på SOMMAR! Kram M

2007-01-13 @ 11:10:54
URL: http://yevonde.blogg.se
Postat av: Malin

Inga problems att passa Zehera, hon är verligen en ängel! Katterna gick ju också toppen att ta hand om. Fast jag insåg att jag är en hundmänniska in i märgen, katter är nog ändå inte riktigt min grej ;)
Kommer bilden ifrån er semester? Den är urläcker!

2007-01-13 @ 19:35:27
Postat av: Marre

Ja, bilden kommer från vår semester!

2007-01-14 @ 10:27:38
URL: http://marrenaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0