Snart midsommar...

Det är en helg som är jag gillar väldigt mycke,, Kan nog kalla den här helgen för en favorit.
Vi har sedan en lång tid tillbringat den med goda vänner och allas barn i skärgården. Skall bli spännande att se hur Yazza klarar av programmet.. Zehera brukar vara väääldigt trött på midsommardagen.
I går var Yazza och jag på klubben och miljötränade. Det går bättre och bättre...
Vallning stod på programmet i dag och om det kan jag säga ???? Zehera visade lite intresse för fåren inne i fållan och tittade mest på mig.. Jag har väl styrt henne för mycket och nu tyckte hon att jag som visste så bra skulle göra jobbet.
Vi fick släppa ut henne i den stora hagen och så fick hon röja runt ordentligt. Hon splittrade fåren men hämtade in dem igen. Allt gick fort,,, Gäller att hitta det där som är "lagom"..
I morgon börjar Sommarcupen på klubben.
image237
image238

Kommentarer
Postat av: martina

Såg att du hade ringt igår. Jag låg nog medvetslös då...blev mest sängliggandes igår. Men idag mår jag bättre, så hoppas förkylningen försvinner till midsommar. Tänkte önska dig och din familj en jätte mysig midsommar! Kram Martina med familj

2007-06-20 @ 10:24:54
URL: http://yevonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0