Sommarcupen

Första sommarcupen gick av stapel i dag.
Resultat,,, disk,, disk..
Deppig,, neeej..
Zehera hade mer fart,, jiipi-..
Solen sken som den brukar när vi har vår cup. Så vi hade en skön kväll med likasinnade. Det är så kul för de som skall ta över efter oss "gamlingar" är också med. Våra ungdomar i klubben.
 Det är ett ypperligt tillfälle att träna under tävlingsmässiga former.
Jag bad Thomas ,som Zehera inte känner så bra, springa bredvid balansen när vi tävlade.
Och vad hände? Hon ramlade ner från balansen. Hade full fokus på Thomas och inte vad hon skulle göra.
Jag sa något liknande som,hoppsan kom Zehera så kör vi igen och tog om balansen. Nu tittade hon inte på Thomas utan rakt fram.. ungefär som, tittar jag på honom så ramlar jag, titta rakt fram... Hon blev inte rädd för balansen så det var bingo...
Hoppklassen diskade vi oss för att jag inte var tillräckligt tydlig. Hon hade jättebra ingångar på slalom i båda klasserna. Kände i kväll att vi var ett team igen,, SKÖNT!
Yazza blev hämtad av husse upp på klubben innan vi startade och tjurade i hop totalt.
Näst gång skall hon få vara med...
Önskar er alla en riktigt skön och rolig Midsommar..
image239


Kommentarer
Postat av: sara kalle och zappa

Trevlig Midsommar!!

2007-06-21 @ 10:40:13
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: Anonym

Tjena!!
Saknade oxå att inte vara med igår :o( ..... men men det går ju fler tåg. Diva är fortfarande lite svullen men går bättre idag.
Ha en skön midsommar!!
Kram
Marie

2007-06-21 @ 15:52:43
URL: http://www.charlie-diva.se
Postat av: Sara

Hej moster!!
Trevlig midsommar på er med..
tänkte ringa dig någon dag, har lite frågor ang pumi....
skönt att zehera hade mer fart nu...
kram och hälsa familjen

2007-06-21 @ 21:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0