14 veckor...

image117

Det är fantastiskt att jag lyckades ta en bild där Yazza sitter stilla!
För det är inte ofta och absolut inte när kameran kommer fram.
Har i två veckors tid försökt klippa henne, kan ta en tuss då och en då. Runt ögonen har jag inte en chans..
Har hört att Malin är duktig på att få valpar att stå stilla... Malin snälla kom och hjälp..
Inkallningen går lite bättre just nu. Hon kan ligg, sitt, och börjar lära sig snurra runt. I skogen tränar vi att hoppa upp på stenar.
Tränar att gå nära i cirkel, måste erkänna att Zehera tränar det mest..
Hon håller något i munnen som Yazza gärna vill ha, sen går Zehera i en snäv cirkel och Yazza ligger tätt emot Zehera..
Utsläckning gäller när dammsugaren och krattan kommer fram . Tänk att det är så roligt att skälla och jaga dammsugare och kratta.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken pralin hon är Yazza! Ser ut att ha det så mysigt där i vårsolen :)
Visst kan jag hjälpa dig att hålla henne medans du klipper, säg till bara så kommer jag!
Hoppas det torkar upp i spåren snart så kan vi ta en promis också :)

Kram vännen

2007-03-13 @ 20:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0