Mars månad...

Det är väl så typiskt med de här kasten i vädret under mars..
Ena dagen 15 grader varmt nästa snöar det. Som tur är ligger inte snön kvar och isen har gått på viken. Hurra, jag har sett de första båtarna åka över vattenet.

I dag hat Yazza hoppat upp i bilen själv, eller hoppat och kravlat..  Jag har ju en bil som miljö folket alltid hackar på,,
SUV, så ni förstår det var inget dåligt hopp.
På jobbet låg båda hundarna snällt under mina möten idag. Men när klockan var ungefär 16.00 ruttnade Yazza,, Hon stack ut huvudet mellan gallren i grinden som sitter in till mitt rum och fastnade med huvudet. Vilket skrik,, undrar om det gjorde ont eller om hon blev mest förbannad,,,?
Fick besked idag från Österåkers Brukshundklubb att de två kurser jag har anmält mig till går på samma dag,,
Hur lätt är det att klona sig själv?
Den ena kursen är i agility, tävlingskurs och den andra är valpkurs...
Kommer att kolla vad Hundens Hus har för kurser som passar Yazza.
image130

Kommentarer
Postat av: martina

Ja, det är väl bara att kämpa på. Inge roligt med en skällig pumi, det ska bort! Som tur är springer hon ju inte runt och skäller hela tiden, bara speciella tillfällen. Men i helgen va jag arg på henne. Tokhund...Tur att hon e så söt :)

2007-03-21 @ 20:56:33
URL: http://yevonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0