Promenad i spåret,,

I kväll gick vi en riktigt lång promenad i ett av de upplysta motionsspår som finns här i Åkersberga.
Det var skönt, för man kan skönja ett litet drag av våren nu.
Ganska halt i spåret och hundarna flög fram ibland, men parerade bra, ingen Bambi på hal is.
En löpare kom och sprang förbi, hörde honom i god tid och ropade på Yazza som kom direkt ,samt stannade kvar hos mig.
Det var bra att hon inte sprang efter eller fram till honom. Sedan hoppade ett rådjur upp precis bredvid oss, ungefär 2 meter, ingen av hundarna sprang efter. Zehera brukar inte göra det,men Yazza måste ha blivit bra överraskad.

Många frågar mig hur det går med katterna och Yazza. Kan bara konstatera att det går utmärkt. Visst hon vallar dom runt i huset ibland och busar kanske för mycket ibland. Hon har fått ett klo i pälsen några gånger. men det är så häftigt att se när hon kliver samt sitter på Puma som inte har något emot det . Puma är en bengal av tidig generation och ingen lite katt.
image116
image117


Kommentarer
Postat av: Sara

Oj, har du varit här nere.. Och ja, här regnar det bara.. Det är nackdelen med staden på hösten-vintern.. Sommaren är ju grym annars.. Min dator stod i sängen, jag surfade samtidigt som jag kollade på tv och myste med hundarna.. Här gäller det att utnyttja tiden vettu...
Halmstad på söndag, får se om Gizoms sista hopp-pinne kommer då... :)
kram sara

2007-03-07 @ 23:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0