Tidig lördag...Utmanad av Malin!

Varför vet inte hundar när det är helg? Eller det finns kanske vissa hundar som vet det?
Den lilla svarta monstret hos oss har varit vaken sedan klockan 05.00 i morse. Nu när jag har gett upp att få sova något mer och satt mig vid datorn, vem kommer och lägger sig vid mina fötter och sover? Jo hon, den lilla svarta monstret. Tidigare i morse stannade hon kvar ute på tomten efter vår promenad, klockan var ungefär 06.30. Helt plötsligt börjar hon stormskälla, det visade sig att vår granne skulle åka iväg och blev upphämtad av en bil som Yazza inte kände igen. Det var bara att rusa ut och hämta henne och skämmas.. Då var väl alla vakna runt om...
Här är en som är trött och bara vill sova.
image139
Men här är en som inte vill sova.
image140

Jag har blivit utmanad också!  Av Malin


Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om
sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin
blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya
bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller
hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna"
och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Här kommer mina underligheter:

1 - Har inget emot att döda sniglar av den outgrundliga sorten "mördarsnigel".


2- Kan inte sjunga (tondöv)? men älskar att göra det. Barnen bad mig vara tyst om jag sjöng i bilen och det var kompisar med. 

3- Gillar inte  myror.

4- Om jag springer i spåret och någon är framför mig skall jag alltid springa om. Även om det innebär blodsmak i munnen.


5- Att jag säger " i mitt nästa liv skall jag jobba med djur"!


6- Skulle gärna vilja köra rally för att testa hur hårt jag vågar trampa på gasen.

Denna utmaning skickas vidare till
Madde
Sara med hela ligan
Sara med Kalle och Zappa
Emma med Bimbo, Csar och Statuz
Kajsa och Birka
Martina med Nova och Ella


Kommentarer
Postat av: martina

Det är inte lätt med dessa morronpigga hundar. Ella var likadan, men har lugnat sig nu tack och lov. Nova har alltid varit svårväckt på mornarna...hon kliver upp runt tolv. Vill man ut innan det får man väcka henne! Hon var en perfekt hund när jag var student :)

2007-03-31 @ 09:12:48
URL: http://yevonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0