Inte utan min matte, del 2,,,

I dag var det Zeheras tur att bli lämnad hemma med husse.
Efter en dag på kontoret åkte vi till Hundkuranten för att Zehera skulle simma. Det går riktigt bra nu. Camilla har gjort ett utmärkt jobb !
Men Yazza blev besviken,, ingen "syster yster" var där, hon var hemma med husse. Yazza letade verkligen efter Orka. Men Yazza vet inte att de kommer att träffas i morgon. Skall bli mycket spännande att se de ystra systrarna med fåren.
Eftersom det inte blev något bus så insåg jag att Yazza behövde träna något. Åkte till klubben och tränade henne på att ta det lugnt bredvid agilityplanen, där det var full aktivitet.
Därför satt Zehera och stirrade på dörren!. Vilket öde att bli lämnad hemma, när matte och Yazza var ute och hade kul..
Zehera har börjat löpa nu,, Puh!!
image185

Kommentarer
Postat av: Anonym

gullig bild :P

2007-05-16 @ 22:17:35
URL: http://stylebyLise.blogg.se
Postat av: Martina

Åh ja, New York vill jag åka till! Har velat det i hela mitt liv, har bara inte fått ändan ur vagnen. Men nog blir vi kvar i stan alltid :) Är inte färdig med sthlm ännu.
Ha en skön helg och lycka till på vallningen!

2007-05-17 @ 10:28:40
URL: http://yevonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0