Mors Dag,,

har det varit i dag.,,,
Ett ypperligt tillfälle att samla familjen till middag.
En god middag med grillat inslag avnjöts ute.. Bara det att få sitta ute och äta, är en tillräcklig present för mig.
Jag har varit borta några dagar med jobbet och Yazza var för första gången hos Zeheras dagmatte, som även kommer att vara hennes dagmatte. Det gick utmärkt ,vilket känns väldigt skönt.
Var upp på klubben med Marie och Marianne och tränade lite. Jag var inte riktigt på humör kände jag och det gick inget vidare,,
Man skall inte träna hunden när man känner sig lite "grinig", Zehera känner det direkt.
image200


Kommentarer
Postat av: Marie Å

Var du grinig :o) det dolde du rätt bra....Zehera kanske upptäckte det men inte Marianne och jag *L*
Kram på dig tanten *flinar*
//*En något yngre tant*

2007-05-27 @ 22:18:52
URL: http://www.charlie-diva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0