Utmaningar...

Både Yazza och Zehera har blivit utmanade..

Yazza har blivit utmanad av Zappa och eftersom hon tycker han är en riktig snygging så antar hon utmaningen!


Regler för utmaningen:

Varje utmanad hund (matte/husse) ska skriva 6 underliga/konstiga fakta om sig själv på sin hemsida och samtidigt ange reglerna för leken. Sedan väljer man 6 nya hundar och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver man en kommentar i de utmanades gästbok för att de ska kolla in och läsa på ens egen hemsida för mer information.

Yazza säger:
1) Eftersom jag är en ganska liten pumi så står jag ofta på mina två bakben för att se lite bättre.
2) Jag tittar under lugg för då vet jag att alla tycker  att jag är sååå gullig.
3) Jag smakar på dom som jag gillar med min tunga...
4) När jag vill sätta mig i respekt hugger jag efter deras nos,,,
5) Jag vallar alltid mattes skor när vi skall gå in till fåren som en uppvärmning.
6) Ser till att Zehera jagar mig i skogen och verkar bli rädd för då skäller matte på henne,
image417

Zehera har blivit utmanad av  Phoebe och eftersom Zehera har känt Phoebe sedan de var valpar och Phobe alltid hållt sig på sin kant och inte stört när de tränar så antar Zehera utmaningen.
Det är samma regler som gäller.
1) Jag gillar verkligen inte att någon är bakom min rygg och det innebär att bakombyten är bläh,,,
2)Jag gillar inte att åka bil för jag mår så illa!
3)Hatar att ligga i gräset när det är blött.. Då lyder jag inte när matte säger ligg.. bara vägrar.
3) Gillar att dra Puma (katt) i svansen över hela golvet.
4) Börjar stormskälla när matte säger hej... Där misslyckades hon med träningen..
5) Jobbar extra med att gallra skog från sly på promenaderna.
Nej nu kommer jag inte på något mer...
image418

Matte har bestämt att vi inte skall utmana några andra hundar,,,


Kommentarer
Postat av: Sara & Zappa

Kul att läsa om hundarna och deras små egenheter, det där med att stå på två ben verkar vara populärt bland våra krulliga vänner :)

2007-10-29 @ 19:24:48
URL: http://www.sarastassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0