Valla med pumisar!!

Är annorlunda mot att valla med BC.. man får inte glömma det,,,
Vallningen idag gick bra, känns faktiskt kanon om jag jämför med hur det var i juli!

Zehera jobbar bra, går upp lite för mycket klockan tre, men det får vi  lägga mer tid på. Hon har bra tryck , vi fållade in och fållade ut, gjorde lite kortare hämt och jag är riktigt nöjd med henne.
image392

Yazza som inte har vallat så många gånger har det mer naturligt än Zehera. Beror kanske på mig eller gener, vem vet? Men när hon släpper nosen från marken och fårskiten så jobbar hon bra. Kan redan göra små, jag säger små hämt!
image393

image395

Tack snälla Martina för att du tog bilderna.
Det var som du sa.. ett svart streck på vissa!

Rösta:http://www.bloggregistret.se/

Kommentarer
Postat av: Martina

Ha ha! Ja, inte lätt att fånga små yrväder på kort. man fick passa på när hon hade nosen i backen :) Hon var i alla fall jätteduktig!

2007-10-10 @ 10:36:36
URL: http://yevonde.blogg.se
Postat av: Sara & Zappa

Gud vad roligt, Jätte kul att få se lite bilder :D

2007-10-10 @ 19:26:53
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: ella

jag går in på din blogg ibland. vad duktig yazza e
på att valla jag längtar till lusian men det e ju
ett tag kvar men endå inte.

kramar /ella

2007-10-11 @ 18:05:09
Postat av: Marre

Ella,,
Snart är det Lucia!
Vi längtar efter dig.

Kram
Zehera, Yazza, Marre

2007-10-11 @ 20:05:44
Postat av: Madde

Vilka härliga bilder. Skulle vilja följa med och kolla

nån gång då jag inte sett en liten lurvig valla nån gång.
Tack för senast.
Kram

2007-10-11 @ 20:54:17
Postat av: Sara

Hej moster!!
har du lust att mms:a över en bild på den färgen kanske, det var ju så himla längesen vi var hemma hos er så jag kommer inte ihåg hur det ser ut...
kram

2007-10-12 @ 14:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0