Krånglar!

I tisdagskväll upptäckte jag att Zeheras sår var infekterat.
Onsdag morgon åkte jag till Albano och visade upp såret för den vet. som hade gjort operationen.
Det blev antibiotika i fem dagar. Jag tog upp med henne hur såret var ihop sytt ,men hon slog bara ifrån sig och ville knappt prata om.
Fick tips om att skicka bild på såret till mitt försäkringsbolag för att få en opartisk bedömning.

PÅ kvällen var det kräftskiva och planläggning av träningen i ridhuset. Det blev sent och jag kan inte förstå att kräftspad gör att huvudet dunkar dagen efter.

Tycker det var nyss vi flyttade hindren från ridhuset!
image366

http://www.bloggregistret.se/

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack själv för en mycket trevlig kväll!! Var trött i tordags jag med. Starkt kräftspad det där :-)
Hoppas Zeheras sår blivit bättre. Har varit och spårat idag i skog med många vinklar. Diva klarar vinklarna bättre och bättre ... "tummen upp" Hoppas vi ses på måndag, kommer om inte jag och hundarna är för trötta.
Kram
Marie

2007-09-15 @ 22:35:37
URL: http://www.charlie-diva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0