Skön söndag..

I dag har det varit en dag som jag gillar..
Fint väder och inget inplanerat, allt går på en höft.
Började dagen med en promenad i skogen och träffade en tjej som jag har känt sedan 1980, har inte pratat med henne på flera år så det var kul att se henne igen. Det visade sig att hennes föräldrar kom från Ungern och hon kunde ungerska.
Efter en god frukost var det lite agility VM på MSN, det har inte gått så bra för Sverige tyvärr. Jennys hund Elvis blev skada och fick utgå..
Efter lunch styrde vi mot skogen igen då det var svårt att vara inne i solskenet. Fick sms från Portugal där det var ösregn och för blöta golfbanor för spel..
Therese väntade på oss när vi kom hem. Passade på att använda henne som godisvakt när Yazza tränade slalom.
Eftersom Camilla skall klippa hundarna i morgon fick deras päls sig en genomgång. Jag måste inbilla mig men tycker att Zeheras päls har ändrat struktur redan,,, Så fort kan det väl inte gå efter kastrationen?
Får se vad Camilla säger!
image380


http://www.bloggregistret.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0