Vi är båda 9 månader.

image361
image362
Hittade en bild på Zehera där hon var 9 månader.
Tvingade ut husse och Yazza i regnet för att ta en liknande bild.
Helt plötsligt kunde hon inte ligg???
Efter att städningen var klar klädde jag på mig regnkläder och tog Yazza med mig i bilen för att åka till fåren först och sedan agiltyplanen.
Tur var så gick vi utanför hagarna för att se var fåren var, för i den första hagen stod de stora kossorna,,
Yazza var inte ett dugg intresserad av fåren. När hon var yngre var hon galen i får och riktigt tänd.
Vi får se hur det går i morgon då hon skall följa med på vallningen istället för Zehera.
Efter besöket i fårhagen gick vi ned till agilityplanen.
Hon vägrade sätta sig i starten, hon vägrade lägga sig..
Tänkte at tallt var borta som vi har lärt in tidigare och det är väl bara att börja från början?
Vi gick ifrån agiltyplanen och åkte hem. Tränade sitt och ligg hemma och det var inget problem. Då förstod jag,, Blött i gräset, den lilla envisa damen vägrar att sitta eller ligga i blött gräs! Hmmmm..

Rösta på bloggen:http://www.bloggregistret.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0