Kurs med Jenny!

Nu har vi gått två dagar på kurs för Jenny  Damm och har en dag kvar.
Så långt har solen varit med oss och vi håller tummarna att det fina vädret fortsätter sista dagen!
image591

Malin har fått något att tänka på!
image588

I går var det Yazza som var med och fick känna på hur det är att vara på kurs! Måste säga att hon var riktigt trött när vi skulle gå en promenad innan hemfärd! Släpade verkligen tassarna efter sig!
Det märkas att hon inte har fått träna på vissa saker som bakombyten och inte vet hur hon skall agera när jag korsar hennes linje. Nu kommer jag att snäppa upp hennes träning och föra träningsdagbok för att hålla koll på vad vi gör!
image589
image590
I dag har Zehera varit med och hon är mer van att vara på kurs! Har fått lära mig att ha flygande start i vissa situationer, att jobba med hunden och hundens linje. Det kan ju tyckas vara lätt, men för mig är det i vissa situationer inte så självklart. Jag har en förmåga att dra ifrån linjen och sväva ut på planen.

Kursdeltagare!
image587

Therese födelsedag i dag!
image592
image593

Kommentarer
Postat av: Marie Å

Shit, vad snabb du är att få ut info på bloggen :o)
Är supernöjd med kursen idag och har fått mycket nytt att tänka på . Du och jag kanske ska börja prata lite mer linjer :o) :o). Kollade på första varvet idag och du är absolut den som har MINST konstigheter :o)
Vi ska filma mer imorgon, fick mitt sista pass filmat, ovärderlgt!!!
Kram
Marie

2008-04-26 @ 19:28:09
URL: http://www.charlie-diva.se
Postat av: Sara

Vad roligt med kurs och at Yazza fick göra debut kan tänka mig att det var tröttande, tur du har två att variera med :)

2008-04-27 @ 19:19:27
URL: http://www.sarastassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0