Agility i Borlänge

Helgen som var tävlade vi agility i Borlänge under två intensiva dagar. Äntligen hade Zehera och jag några bra lopp. Det har varit tungt ett tag efter Zeheras rehab. samt att vi tog klivet upp till klass 3. Vi har nollat lopp tidgare i år men med för höga tidsfel.
Sista agilityloppet på söndagen kom vi på 6:e plats. Nollat lopp. Idaltid 48 sek. Vår tid:50,90. 41 starter 27 disk.
Om Zehera hade tagit gungan med full fart så hade vi klarat tiden. Hon sprang för första gången på länge, hela balansbommen med full fokus framåt!
Vi hade även ett bra laglopp i hopp där vi klarade av idealtiden samt nollade. Vi hade också ett laglopp i agility då jag diskade mig men inte mina lagkamrater... Hmmm.
Som vanligt räddade Zehera mig under ett lopp, hon visste vad hon skulle men inte jag..
Jag hoppade över söndagens hopplopp eftersom det var sista klassen på söndag och vi skulle köra bil i ungefär 4 timmar till Grövelsjön!
Här är söndagens Ag 3 bana!

Tack Jenny och alla andra för er pepping samt "tjat". Vi är på igen!


Mycket funderande under en tävling:
Marianne med lånehund!






Tack Jenny och ni andra för all er pepping samt "tjat"!

6
29
Nääs Marianne
Zerha

Bennaz Eszerha Rih-Uhf
Pumi

50,90
2,90

Kommentarer
Postat av: Sara

Snyggt :D Roligt att ni är på G Hejja Hejja!!

Inget allvarligt med Zappa han har varit lite för mycket bara och dragit på sig nån skada!

2008-08-08 @ 20:39:39
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: Lenita

Grövelsjön, då åkte du ju förbi mig... Ring nästa gång så bjuder jag på fika. Kram Lenita

2008-08-08 @ 23:20:48
Postat av: Så skönt att hon är på G... det såg kanon ut :o)

2008-08-09 @ 11:23:10
Postat av: tina

ooops.... det var postat av mig och inte "Det såg kanon ut" :o)

Men det gjorde det och det är så kul att ni är på bana igen. Nu håller vi tummarna för Yazza.

Jaa, lika trevligt är det att träffa din familj, men än har jag heller inte träffat sonen i familjen...vad är det med våra pojkar tro??

Kramkram

2008-08-09 @ 11:25:49
Postat av: Marie Å

Välkommen hem!!! Grattis till era fina lopp..... :o)

Har efteranmält till Knivsta på onsdag. Lust att träna lite nån kväll innan???

HAR SEMESTER.....

Kram

Marie

2008-08-09 @ 18:48:04
URL: http://www.charlie-diva.se
Postat av: A la louise

ohh hundar är för härliga :D

2008-08-16 @ 20:52:48
URL: http://louisebertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0