Utmanad!

 I kväll har jag och Yazza varit i ridhuset och tränat. Bl.a bakombyten... Lite svårt för henne. När jag försökte vid tunneln gick hon ur, hon verkligen tvärvände. Hon klarade första bakombytet vid ett hopphinder men sedan fick jag lägga ner träningen av bakombyten. Det kändes lite för tidigt. Tina hjälpte mig vid gungan, den går än så länge kanon!
Malin och Arwen har utmanat oss:

Vad gjorde du för 10 år sedan? (för djur 1 år)
Marre: Då hade jag egen firma och reste i hela Sverige. Micke och Therese bodde hemma så jag var nog "mamma" ganska mycket. Hubbe vår hund levde så jag var ofta ute med honom.
Zehera: Tävlade i Linköping och busade med Yazza.
Yazza: Hon busade mest med Zehera. Kissade och bajsade inne.

Vad gjorde du för 1 år sedan? (för djur 1 månad)
Marre: Söndag= träning i ridhuset.
Zehera: Tränade också.
Yazza: Var hemma med husse.

5 snask jag gillar:
Marre: Äter inte snask. Om jag skall säga något så är det mörk choklad .
Zehera: Köttbullar och leverpaqstej. Gristryne är också gott.
Yazza: Samma som ovan samt fårskit.

5 sånger du kan hela texten till:
Marre: Skall var några dängor då som jag får höra varje midsommar.
Zehera och Yazza: Matte säger at hon är glad att vi inte sjunger!

Vad skulle du göra om du var miljonär:
Marre: Placera dom så de växer..
Zehera och Yazza: Köpa så många grisöron som möjligt!

5 saker du gillar att göra:
Marre: Träna hundarna och mig själv, dansa, umgås med min familj samt vänner. Munhuggas och lära mig nya saker.
Zehera: Jaga Yazza, viltspår, gosa med matte, vara i skogen, tugga på ben.
Yazza: Busa med Zehera, åka bil, jävlas med katterna, träna allt som innebär att jag får ha matte för mig själv.

5 plagg som du aldrig skulle köpa eller klä dig i:
Marre: Plisserad kjol, livstycke, Foppa tofflor, päls, nattlinne.
Zehera: Skor eller stövlar.
Yazza: Gillar inte täcken..

4 favoritsaker
Marre: Bilen, mitt underställ, datorn, bastun.
Zehera: Mitt koppel, soffan, isbollar, kottar,fåren.
Yazza: Mina kampleksaker, katternas bollar, min matskål, tunnlar.

Vi utmanar våra pumi kompisar!


Emma Csar och Statuz

Martina och Ella
Eva och Muffin
Sara och Zappa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0