Lite av varje...

När snön yr utan för fönstret är det lätt att längta till sommaren.
image488
Malin Tångring var flitig med kameran sommaren 2007.
Fler bilder med fart i finns här: http://s101.photobucket.com/albums/m70/malin80/Agility/Bergslagsveckan/

Vill ni se en film från Lagga den 29 december som Yvonne Ahlin har varit så bussig och gjort?

6-fotingarnas debutlopp.www.facerase.biz/6fotingar 29dec07.wmv
Kan ta lite tid att ladda ner men ha tålamod!
Om jag skall analysera mina lopp så var det tre missar från min sida i agility loppet. Drog ut Zehera ur slalomet, en sak som händer titt som tätt. Hann inte göra ett framförbyte efter röda tunneln, Åsa Emanuelsson säger att man alltid hinner göra ett framförbyte, men hon har även sagt att jag behöver 10 cm längre ben. Hon skall få se på snabba ben i sommar! Trängde Zehera på balansens nerfart, skulle gjort ett bakombyte före däcket istället.
Hopploppet var Zehera väldigt ofokuserad och det beror så klart på mig. Om jag inte är väldigt tydlig och i tid talar om vad som skall hända så börjar hon fråga direkt och blir osäker.

Planerna för i morgon är att träna Yazza i slalom i snö...
Hoppas att vi kan ta en bild!

Kommentarer
Postat av: Sara & Zappa

Sommar redan vet i tusen men det kan gärna få sluta blåsa ;) Bilderna äe riktigt bra har kikat på dom tidigare :)
Hoppas att ni får ett bra 2008 på tävlingsbanorna!

och blomsprutan funkar inte :( får se om den kära uppfödaren har ett knep ;)

2008-01-05 @ 08:57:56
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: Martina

Hej hej!
Åh, ja nu längtar man till sommaren...massa agility :)

Har du samma slalomtaktik som förut på Yazza. Måste börja traggla slalom jag med...känns som om slalom och kontaktfält är det jag vill ska sitta som berget. Det är just dem som jag har haft problem med förut med mina andra hundar.

Är det snö i sthlm alltså? Vi kommer hem nästa vecka.
Kram kram

2008-01-05 @ 09:05:48
URL: http://yevonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0