Klass 1

I går hade vi en officiellklass1 tävling. Det var den första officiella tävlingen som agilitysektorna har arrangerat. Jag lovar det blir fler. Vi började att förbereda tävlingen klockan 10.00. Allt flöt på bra och vi hann med en paus på cirka 1,5 h för att hinna hem och äta lunch eller rasta hundar! När vi kom tillbaka från vår rast fortsatte alla jobba med stort engagemang med saker som skulle ordnas och plötsligt började de tävlande dyka upp. Solen sken och skugga var en brist som vi inte kunde lösa!


Finns vissa detljer som vi kan finslipa till nästa tävling som infaller i september!
Men för att vara en premiär tycker jag att resultatet är helt klart godkänt!

Kommentarer
Postat av: Marie Å

Visst blev det en bra tävling...även om det alltid blir några inkörningsbitar...nu kämpade ju inte jag hala dan, på klubben i alla fall :o)

Refresh my memory....jag HAR ju trots allt fyllt 40 för flera år sen ;o)...vad var läxan???

Kram

Marie

2008-07-31 @ 22:44:18
URL: http://www.charlie-diva.se
Postat av: tina

Visst hade alla härligt engagemang :o)

Funderar faktiskt på att vara hemma sept, tävlingen. Ska bara informera uppfödaren, så om hon inte dödar mig så kan jag också vara med som funktionär, och kämpa i vårt LAG så klart ju !!!

Kram ha en härlig vandring i Dalarna

Tina

2008-08-05 @ 08:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0