Oj, vilket fint väder!

Jag fick tyvärr ringa Emma i tisdags och berätta att Yazza inte kunde gå på kurs med mig.
Hon skall endast hålla på med rehab. träning som simmning. Som tur var fanns det enligt Emma personer på kö, så det skulle inte vara något problem att få in en ersättare. Tråkigt att inte få gå på kurs för Jenny Damm då hon är en av mina absoluta favoriter som kursledare. Den andra är Malin....
Istället för kurs blev det en båttur i det vackra vädret. På en vacker klippa utanför Ingmarsö i närheten av Finnhamn hade vi en skön dag.

Yazza uppskattade inte sitt dopp!

Zehera tyckte om att leka med bollen!

Jaga matte och bollen var inte heller dumt!

Kommentarer
Postat av: Malin, Arwen & Eowyn

Åh, vilken snygg bikini! Du passar skitbra i turkost :-)

Härligt med detta väder. Vi har också haft det kanon ute på landet. Hundarna har fått springa fritt på tomten och gå promenader och bada. Eowyn har kommit på hur kul det är att bada och simma, nu är hon som en SÄL! ;-)

Kram

2008-07-27 @ 21:08:40
Postat av: tina

Vilken härlig dag det såg ut att vara.

Har inte hunnit tacka dig för supertrevligt sällskap i Karlstad och jättetack för invadering av tältet :o)

Och Therese gulliga insats att "ta med sig" Mickis :o)

Kraaaaam

(ses på onsdag)

2008-07-27 @ 22:57:58
Postat av: Monika med Flexi

hej marre!

va tråkigt att ni inte kunde komma med i helgen,men jag håller med om att jenny är en av de bästa intruktörerna jag gått för (nog den bästa om jag ska vara ärlig).



kram monika

2008-07-28 @ 12:15:54
URL: http://www.flexis.hundsida.se
Postat av: Annika

Synd att du inte kunde gå på kursen men ni såg ut att ha en helt underbar dag ute på havet istället. Hoppas allt löser sig med Yazza



Ha det bra

Annika, Frodoh & Jambo

2008-07-30 @ 10:13:40
URL: http://www.kronstrand.biz
Postat av: Anonym

Hahaha!!!

Det GJORDE faktiskt skit ont :o) :o) :o)

Tack för i går & kör försiktigt i morn, ses i Dalom.

Kram

2008-07-31 @ 08:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0