Inget telefonnummer!

Ringde för tredje gången till Strömsholm idag. 6 samtal före så det var bara att sätta på högtalaren och fortsätta vänta!
När jag väl kom fram och presenterade mig samt förklarade att jag väntade på deras samtal, så sa den som svarade "vi kan inte ringa till dig för vi har inget telefonnummer"! Ridå!!!
Vadå inget telefonnummer? Jag har ringt två gånger och ingen har frågat efter mitt nummer ,så jag tog för givet att det var antecknat i remissen! Vilket det inte var, utan Arninge hade skrivit att jag skulle ringa upp.. Vilket jag i och för sig hade gjort ,två gånger....
Hänger ni med!! Sedan upplyste den som jag pratade med ,att Yazza skulle skrivas in och vara över natten. Nej, det skall hon inte sa jag och dessutom upplyste jag om vilken veterinär som skulle ta hand om Yazza. Kan berätta att jag fick som jag ville!  Måndag efter Värmlandsveckan åker Yazza och jag till Strömsholm och jag kommer att stå på mig hela tiden och vara en riktig bitch om det behövs. Så Strömsholm kommer att få med två viljestarka tjejer att göra,,, Yazza och jag!

I går var vi på klubben en sväng och tränade lite lätt! Tove var där med Lyztra och det är alltid lika roligt att träffa dom. Lyztra har riktigt fina kontaktfält, där kan man se en hund som trivs på kontaktfälten!


Yazza vill så mycket och det känns orättvist att hon inte få köra på!  Vilken motor hon har!
Bilden är från Jenny Damm kursen tidigare i våras!

  Zehera tränade på ett självständigt slalom samt ingångar.

Kommentarer
Postat av: Sara

Strömsholm är verkligen hopplösa ibland.

Hoppas det kommer gå bra nu när ni får kolla upp vad det kan vara.

2008-06-18 @ 08:16:08
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: Cissi, Trissan och Elton

Stå på dig!!

Hoppas allt löser sig till det bästa!

2008-06-18 @ 09:44:30
URL: http://www.tripora.se
Postat av: Tina

Ät nu ordentligt till nästa onsdag - och träna fällor, som tunlar och A-hinder - :o)

Kramkram

Ha en härlig midsommar

Tina

2008-06-19 @ 12:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0