Tävlingar i Rättvik!

I påsk är det tävlingar i Rättvik.
Önskar alla mina vänner lycka till. Håller tummarna för många fina placeringar.

I måndags var vi hos sjukgymnasten med Zehera och fick laserbehandling samt ryggmassage.
Anna visade mig också ett annat sätt att stretcha bakbenen på. Zehera känns lite bättre nu och det gäller att ligga i med hennes rehabträning.
Det är inte bara hundarna som skall vara i god form även föraren bör vara det.
Har äntligen tagit upp min egen träning igen.Fick släppa den när Yazza flyttade hem till oss.  En valp tar en hel del tid och tyvärr var det min träning som fick stå tillbaka.
Men nu är jag på G,,,,
Har även investerat i nya agilityskor,,
Finns att köpa hos www.agilitybutiken.se
Snygga va?

Kommentarer
Postat av: Sara Zappa & Stimm

Jag och grabbarna önskar er en riktigt Glad Påsk!!

2008-03-21 @ 22:10:30
URL: http://www.sarastassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0