Vi tränade idag!

Efter att varit mest borta under veckan längtade jag efter att träna med hundarna.
Vi åkte upp på klubben och körde ett intensivt pass på 30 minuter delat på två hundar. Inga långa pass men det var bara vi som tränade och med uppvärmning samt nedtrappning blir det cirka 1,5 timme.
Yazza fick träna kontaktfält,  hon är riktig duktig på sin nosdutt på balansen. Hon fick också för första gången springa över A-hindret. Inga problem att springa över, men hon stannade inte för sin nosdutt.
Zehera tränade slalom samt gungan. Ställde burken med belöning efter gungan och hon sprang hela gungan,,, Hmmm!

I morgon har vi slalomkurs för sista gången med Malin.


Kommentarer
Postat av: Eva W

Vad skönt att det verkar bättre med Yazza!

Jag har inte din e-post, men mejla mig om du vill ha en inbjudan till bloggy.se - en ny svensk mikroblogg som behöver lite fler hundfolk tycker jag. (Man kan länka sin vanliga blogg dit, så man behöver inte göra något särskilt där om man inte vill)

2008-10-12 @ 20:52:24
URL: http://odenas.se/blog
Postat av: Sara

Har vi lyckats nu??? :)

2008-10-15 @ 11:55:16
URL: http://sarasvovvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0