I helgen har vi tävlingar på klubben!

Så det blir en helg blandad med funktionärsjobb samt eget tävlande!
Ingen sovmorgon!.... Men det gör inget, för det är så kul att vara med hela gänget...
Hade fått mail i morse från Yvonne vår tävlingsledare, att hon skulle lägga in 6- fotingarna men hade ingen anmälan från oss! Fy på dig Tina!.. Tror att vi skall byta du och jag! Du får bli ankare så tar jag hand om ansvaret för laget!  Hihi.....
Bild från i vår tävling i somras!


Kvällarna i veckan har tillbringats i skogen! Har lagt lite enkla spår till Yazza för att se om hon är intresserad av att jobba med nosen. Och det är hon! Väldigt intresserad. Kommer att ta hjälp av tre personer runt mig för att lära mig spårandets hemligheter! Marie, Tove samt Emma. Så nu vet ni tjejer!
Men det dröjer innan jag har en helg ledig, så ni kan förbereda er ordentligt!
Nästa helg kommer jag att vara i Barcelona och helgen därpå i Helsingfors för att heja på världens bästa Arwen och Malin!

Kommentarer
Postat av: martina

Hej!



Låter ju underbart att Yazza gillar att spåra! Bra, och självständigt arbete. Det passar nog henne, den lilla bestämda damen :)

Hur är det med er annars??

Kram

2008-09-13 @ 13:57:29
URL: http://yevonde.blogg.se/
Postat av: Marie Å

Det ska bli kul att bege sig ut i spårskogen tillsammans.:o) Behöver en spark i rumpan för att komma iväg, dessutom ska drt bli kul med ny spårläggare....för du trodde inte att du skulle slippa undan va... ;o)

Kram

2008-09-13 @ 19:29:34
URL: http://www.charlie-diva.se
Postat av: tina

Hmmmm, nu måste jag ju försvara mig att det ju va Yvonne som inte hittade min ivägsända anmälan med ALLA uppgifter..... men nu tror ALLA att jag är helförvirrad...

men det kan ju iof vara ok, så slipper man anstränga sig så..... hihihi

Tack för en trevlig lö-tävling:o) ses i morn....

2008-09-13 @ 23:11:55
Postat av: Emma Willblad

De e bara och slå en pling om du vill ut i spårskogen! KRAM

2008-09-15 @ 16:33:44
URL: http://www.k9world.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0