Puma!




Puma är en av våra katter.
Han är en Bengal F2. Här kan du läsa mer om bengaler.
Han kom till oss från Island när han var ungefär 7 månader.  I dag får man inte importera Bengaler tidigare än F5.
Vet ej vad han har varit med om på Island men det var en riktigt rädd katt som jag hämtade. Han vågade inte gå över ett golv utan sprang runt väggarna.
När vi skulle kastrera honom fick vet. komma till oss. Så han är kastrerad på vårt köksbord.
Nu går han ut och in som han vill. Om dörren inte är öppen så jamar han väldigt högt och påtalar att han vill in. Puma pratar hela tiden och ibland får man be honom att vara tyst eller försöka lista ut vad han vill! Oftast är det mat han vill ha. I bland kan han ge mig en snabb puss när jag utfodrar honom.
Puma gillar våra hundar väldigt mycke. Yazza "gnager" på honom och han tolererar en hel del.



Kommentarer
Postat av: Marie Å

Puma ser verkligen ut som en vildkatt :o). Japp filmen var faktiskt väldigt bra. Hade inga förväntningar utan det var snarare den imponerande rollbesättningen som locka dig mig. Mycket humor....

Kram

2008-09-05 @ 00:15:20
URL: http://www.charlie-diva.se
Postat av: Marianne

Hej!



Vilka härliga bilder, speciellt när Yazza "gnager" på Puma. Vår katt skulle aldrig tillåta det - hon skulle fräsa som en galning. Puma är verkligen vacker och ståtlig.



Kram



Marianne

2008-09-06 @ 06:15:21
Postat av: tina

Vilken konung han är !

Vihar fått Nixxas dom, den var ok, men ingen agility under hela hösten. Men får tävla de två sista tävlingarna.

Kramkram

2008-09-06 @ 12:07:24
Postat av: Katten Musse

Hejsan!



Vilka snyggingar till katter du har ;)

Visste du att jag, katten Musse också bloggar från Södertäljekatthem. Jag bloggar för jag vill komma till ett kärleksfullt hem.



Jag skulle tycka det vore jätte gulligt av dig om du vill rekommendera min blogg till andra kattälskare, så jag snart får ett eget hem.



http://kattsidor.blogspot.com/



Tassavtryck/ Musse

www.sodertaljekatthem.se

2009-06-05 @ 11:44:49
URL: http://kattsidor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0