Dag 2...

Då har vi klarat av ännu en dag fylld av tävling! I dag var det lag samt klass 2 som skulle få visa framfötterna.


6 - fotingarna har skakat om lite i sitt lag. Jag börjar istället för att avsluta lagets lopp.... Vilket gick så där på hopploppet. Jag och Zehera var de enda som diskade oss. Nu blev det tyvärr lite tidsfel så lagets placering blev inte den bästa. Men det grämer mig att vi inte tog oss runt Zehera och jag.
Inför agilityloppet hade jag den strategin som jag mer och mer börjar bli övertygad om är den rätta för Zehera. Värma henne,  vänta i tältet och så sent som möjligt fram till starten. Då hinner hon inte stressa upp sig. Sedan måste jag  "jobba" stenhårt och vara med i varje del på banan... Vi nollade och klarade tiden. Tyvärr blev vårt lag diskat... Men vinsten kommer snart.

Nu något helt annat. Jag är hopplös på namn. Har jag bara träffat människan så brukar det gå bättre.
Den som skall hålla kursen i Norge heter Kayce Cover och inget annat! Hemsida om ni vill läsa mer   http://www.synalia.com/



Kommentarer
Postat av: tina

...vilken skillnad på bild på dag 1 och 2 - dag 1,Yazza, taggad o fart och jäklar anamma. Dag två uppgivenhet på matte. Skönt att hon inte brydde sig om slalomet fast hon blev berörd första loppet, härligt jobbat Zeheera, o matte :o)

Tack för två härliga dagar med regn sol och skratt.

Ha det så kul i väst.

Kramkram

2009-08-03 @ 10:50:56
URL: http://nixxa.bloggagratis.se
Postat av: tina

...men vad du är ute och far... vem ska jag fightas med på sommarcupen nu då... :o)

Undrar om Nixxa kommer att ladda i Gagnef, hon har inte alla sina kompisar där då, bara några få...

Njut av en förhoppningsvis fin kväll när du kommer hem...jag har 10dgr kvar...

2009-08-03 @ 15:26:22
URL: http://nixxa.bloggagratis.se
Postat av: martina

Hej!

Gick det bra i Norge? Lät spännande.

Du, hur arbetade du bort godisskålen på Yazza när ni träna slalom? Har lite problem med den...



Kram

2009-08-10 @ 20:24:17
URL: http://ellsonbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0