Tävling på hemmaplan!

I dag och i morgon har vi tävlingar på vår klubb.


Klass 1 med två agilitylopp och ett hopplopp började vi med idag.
Eftersom jag anser att Yazza inte är färdig med sina balanshinder
och min plan är att vi skall ha det färdigt i september så tävlade vi ett lopp, i hopp.

"Det bästa man har...."


Det gick bra förutom två saker. Jag hann inte göra ett framförbyte framför platta tunneln så hon kom framför mig vilket innebar en konstig väg för henne. Skulle gjort annorlunda där!
Sedan fick hon en för vid sväng och hade för mycket fart när hon skulle in i slalom. Sprang förbi och jag fick ta om henne.


Men men... Vi fick en 5:e placering och den näst bästa tiden! Duktiga Yazza...


Kommentarer
Postat av: Marie L

Hej!

E ni tillbaka ifrån Norge redan?

Börjar jobba på måndag. Ledig vid aussielägret nästa gång.Kul att kunna träna lite tycker både Minos o jag.Tävlar ni imorgon också?

Kram

2009-08-01 @ 21:33:22
URL: http://www.123minsida.se/Minos
Postat av: Kärran

GRATTIS till ett bra lopp!



Det är nog inte bara Yazza som är duktig - även matte, eller hur?!

2009-08-02 @ 00:40:23
URL: http://www,storolillnos.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0